فروشگاه اینترنتی تبلت و گوشی E-tablet.ir

ای تبلت مرجع قیمت تبلت و گوشی

فروشگاه اینترنتی تبلت و گوشی E-tablet.ir

ای تبلت مرجع قیمت تبلت و گوشی

درباره فروشگاه اینترنتی گوشی و تبلت ای-تبلت

درباره ما

در بهار سال 1392 با گسترش علاقه ی مردم به استفاده از تبلت ها، ای-تبلت با هدف معرفی و فروش تبلت های ارزان قیمت پا به عرصه ی وب نهاد. دیری نپایید که تنوع کامل تبلت های ارزان قیمت در ای-تبلت و ارایه ی توضیحات کامل و قیمت های منصفانه ای-تبلت تبدیل به مرجعی برای تبلت های ارزان قیمت گردید. با گذشت زمان تنوع محصولات در ای-تبلت افزایش یافت و تبلت های برند اصلی و گوشی های ارزان قیمت و برند بهمراه لوازم جانبی به ای-تبلت اضافه گردید.

از اواخر سال 92 واحد تعمیرات تخصصی ای-تبلت راه اندازی گردید. این واحد با تجهیزات بروز و تعمیرکاران حرفه ای خدمات خود را گسترش داد و به یکی از بهترین واحدهای تعمیرات تخصصی گوشی و تبلت ( چینی و اصلی ) در کشور تبدیل گردید. همچنین این واحد امکان ارایه ی قطعات اصلی و اورجینال برندهای مختلف گوشی به کلیه ی کشور را داراست.

ای-تبلت همیشه تلاش کرده است تلفیقی مناسب از قیمت و خدمات پیش و پس از فروش را ارایه دهد. از خدمات پیش از فروش ای-تبلت میتوان به ارایه ی اطلاعات دقیق کالاها بدون بزرگنمایی، ارایه ی محصولات تایید شده و با کیفیت، مشاوره تخصصی در زمینه ی خرید تبلت و خرید گوشی، ارایه ی پایینترین قیمت تبلت و قیمت گوشی، ارسال سریع کالا به سراسر کشور و … اشاره کرد. خدمات پس از فروش ای-تبلت نیز تجربه ی خرید خوبی برای کاربران به یادگار نهاده است. مهلت تست و تعویض 7 روزه، ارایه ی گارانتی معتبر و تعمیر تخصصی دستگاههایی که از نظر سایرین تعمیر نشدنی است، نصب رایگان نرم افزار، مشاوره و آموزش در خصوص نحوه ی استفاده بهینه از دستگاهها، پاسخگویی در برابر مشکلات پیش آمده و قبول اشتباهات و جبران آنها، ارایه ی سرویس حمایت از مصرف کننده و گارانتی طلایی و چندین خدمت دیگر از جمله خدمات پس از فروش ای-تبلت می باشد.

ای-تبلت دارای دفتر فیزیکی در تهران می باشد و همچنین با بسیاری از فروشگاهها در سطح کشور همکاری می کند. همچنین شرکت ها و سازمانهای بسیاری از خدمات ای-تبلت استفاده نموده اند.

هدف ای-تبلت ارایه ی بروزترین کالاهای دیجیتال با قیمت رقابتی و البته خدمات پس از فروش استثنایی است. شاید ادعای پایینترین قیمت در خصوص هیچ فروشگاهی نتواند صدق کند چرا که در بازار دیجیتال قیمتها روز بروز در حال تغییر هستند و مبلغ ناچیزی تفاوت بین قیمتها طبیعی است. شعار ای-تبلت ارایه ی پایینترین قیمت نیست. شعار ای-تبلت بهترین قیمت در کنار بهترین خدمات پیش و پس از فروش است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.